About project
Resto-Rātors ar savu inovatīvo pieeju un izpratni par viesmīlības tirgu uzņēmās sākotnējo biznesa projektu – luksusa villu ar pieciem augstas klases dzīvokļiem, kas bija paredzēti pārdošanai. Atzīstot mainīgās prasības un iespējas tūrisma un izmitināšanas nozarē, viņi prasmīgi pārveidoja šo uzņēmumu par boutique apartamenti-viesnīcu. Šī stratēģiskā pavērsiena rezultātā tika izveidota izcilā boutique viesnīca Wooden Villa, kas ātri vien kļuva par vērtīgu galamērķi Jūrmalas lieliskajā vietā. Luksusa villas pārveidošana par Wooden Villa bija vairāk nekā tikai funkciju maiņa, tā bija telpas pārveidošana, lai apmierinātu tirgus nišas, kas meklē ekskluzīvu, intīmu naktsmītņu pieredzi, vajadzības. Katrs no pieciem luksusa apartamentiem ir veidots tā, lai piedāvātu mājas komfortu un privātumu apvienojumā ar augstas klases viesnīcas pakalpojumiem un ērtībām. Šis unikālais apvienojums ļāva Wooden Villa izcelties kā Jūrmalas dārgakmenim, kas piesaista viesus, kuri meklē greznību, privātumu un boutique naktsmītņu šarmu. Septiņu veiksmīgu gadu laikā Wooden Villa ne tikai nostiprinājās kā viens no galvenajiem galamērķiem Jūrmalā, bet arī sasniedza sava biznesa modeļa stabilitātes punktu, sasniedzot to, ko varētu uzskatīt par veiksmes griestiem. Šis darbības periods ļāva Resto-Rātors pilnveidot boutique naktsmītņu koncepciju, sniedzot būtisku ieguldījumu vietējā viesmīlības ainavā un nosakot butiku viesnīcu etalonu. Lēmums pārdot Wooden Villa zīmolu ēkas īpašniekam pēc šiem veiksmīgajiem gadiem bija stratēģisks solis, kas ļāva turpināt Wooden Villa mantojumu jaunā pārvaldībā, kamēr Resto-Rātors varēja pievērsties jauniem projektiem. Šī pāreja iezīmēja gan veiksmīga projekta kulmināciju, gan jaunas sadaļas sākumu, nodrošinot, ka Wooden Villa kā iemīļota Jūrmalas boutique apartviesnīca turpinās attīstīties un apburt viesus no visas pasaules.